Menu

22 11.2018

Mądry Polak po szkodzie czyli jak likwidacja szkody wpływa na ocenę ubezpieczyciela

O czym marzy klient po szkodzie? Bezsprzecznie najbardziej pożądaną cechą, jaką oczekują klienci od zakładu ubezpieczeń to wysoka jakość obsługi. W trakcie trwania ubezpieczenia, a zwłaszcza w sytuacji wystąpienia szkody. Najczęściej kupujesz polisę na wszelki wypadek. Po to aby się zabezpieczyć. Żeby chronić swoje finanse i zminimalizować straty po szkodzie.

 

Jak wynika z badań, bezsprzecznie najbardziej pożądaną cechą, jaką oczekują klienci od zakładu ubezpieczeń to wysoka jakość obsługi.

 

Bo o czym marzy klient po szkodzie?

 

O komfortowej i sprawnej jej likwidacji.

O tym:  

  1.         dlaczego ważne są ubezpieczenia,
  2.         kiedy się przydają,
  3.         i jak zadowoleni są klienci po dobrej likwidacji szkody z ubezpieczeń

przekonują nas spoty reklamowe Warty z Marcinem Prokopem. Historie, które żartobliwie przedstawiono w filmikach napisało samo życie. 

 

O to jedna z nich: Marcin Prokop w reklamie Warty ubezpieczenie mieszkaniowe 

 

Czy Ty też miałbyś jakieś zdarzenie do opowiedzenia innym?

 

Coś co mogłoby posłużyć do napisania scenariusza filmu o szkodach ubezpieczeniowych z happy enedem?