22 11.2018
Mądry Polak po szkodzie czyli jak likwidacja szkody wpływa na ocenę ubezpieczyciela
O czym marzy klient po szkodzie? Bezsprzecznie najbardziej pożądaną cechą, jaką oczekują klienci od zakładu ubezpieczeń to wysoka jakość obsługi. W trakcie trwania ubezpieczenia, a zwłaszcza w sytuacji wystąpienia szkody. Najczęściej kupujesz polisę na wszelki wypadek. Po to aby się zabezpieczyć. Żeby chronić swoje finanse i zminimalizować straty po szkodzie.
Jak wynika z badań, bezsprzecznie najbardziej pożądaną cechą, jaką oczekują klienci od zakładu ubezpieczeń to wysoka jakość obsługi.
Bo o czym marzy klient po szkodzie?
O komfortowej i sprawnej jej likwidacji.
O tym:
- dlaczego ważne są ubezpieczenia,
- kiedy się przydają,
- i jak zadowoleni są klienci po dobrej likwidacji szkody z ubezpieczeń
przekonują nas spoty reklamowe Warty z Marcinem Prokopem. Historie, które żartobliwie przedstawiono w filmikach napisało samo życie.
O to jedna z nich: Marcin Prokop w reklamie Warty ubezpieczenie mieszkaniowe
Czy Ty też miałbyś jakieś zdarzenie do opowiedzenia innym?
Coś co mogłoby posłużyć do napisania scenariusza filmu o szkodach ubezpieczeniowych z happy enedem?